Патоцист варфрейм где достать
Пожалуйста, читайте статью более 40 секунд, это поможет развитию нашего канала.
Вот мы и добрались до странного и необычного оружия ближнего боя из игры Warframe. Давайте же взглянем на самые удивительные и нестандартные образцы одного из самых древних видов вооружения.
Помните, что тут представлено не самое лучшее оружие в игре, а самое странное и необычное.
Сибирь.
И первым экземпляром стала особая булава, которая носит гордое имя Сибирь. Данное название очень подходит оружию поскольку в качестве главного способа нанесения урона она использует особое кристаллизованное вещества с отрицательной температурой.
Данное вещество напоминает лед, однако оно не подается обычным способом разморозки. При ударе данной булавой любой объект пострадает не только от веса данного оружия, но и от моментального эффекта заморозки.
Gallery [ ]
Pathocyst
Characteristics [ ]
Disadvantages
Notes [ ]
Патоцист варфрейм где достать
На кой тебе там статус в тяж атаках, аргументируй
Можно упороться в метание без подрыва через приток и стенающие, но резона нет, хотя с той же корой через хлыст хорошо синергует
А вообще, кто бы не ругал глефу прайм но она тупо удобнее чем все существующие глефы, даже с ваншот мобами где не реализовать кровотечение, берешь любую другую глефу и начинается цепляние текстур, промахи из-за меньшей скорости, да и метает дольше)
Там количество статусов, но не урон+самонаводка мешает в геймплее)
Илья, Патоцисту нужен, ибо это критостатус глефа с топовой комбинацией стихий что и делает патоцист сильнейшей глефой в игре, особенно с ривеном у которого синергия 4 точки, у той же глефы всего лишь 2. Это нужно чтобы 1 взрыв нестабильного рикошета прокал по 2-3 статуса, чтобы после рикошета подорвать усиленной и нанести нереальный урон.
2 статуса будет и без разгона, но что вирус, что коррозия требуют настакивание, а это стенайка и отсутствие подрыва, а на синергию срать, мне патоцист не понравился по причинам что озвучил выше)
В любом случае причин менять удобную прайм на неудобную но чуть более мощную не планирую, и да, патоцист я полярил
Урона без разреза хватает с лихвой, а физ модель друхих глеф мне не удобна и похуй на больший урон, он не много больше к слову
Ты меня начинаешь бесить тем что не понимаешь о чём я пишу, уже который раз говорю что прайм МНЕ удобнее физ моделью, скоростью полёта и скоростью атаки, а отсутствие вируса которому нужно настакаться и чуть меньший урон и синергия ни капли не мешает, прошу заметить что я ни слова не сказал про тик вируса ни тогда, ни сейчас, это я про урон который по твоему "фи"
Завязывай мне продавать "имбу" от которой я отказался из-за собственных предпочтений, т.к прайм пользовался с момента ввода в игру, где твой патоцист я не ругаю, но его особенности мне не подходят
Илья, А типо остальные глефы медленные чтоле? Ты чо их вместо снайперки чтоле юзаешь?
Patch History [ ]
MELEE / PRIMARY BALANCE CHANGES
In late 2020, we reworked the Glaive melee class to be more powerful and comfortable to use. Overall, we feel these changes had their intended effect as weapons like the Glaive Prime skyrocketed from obscurity to the top of the pile with their newfound ability to inflict huge damage using heavy attacks.
However, these changes also introduced a common issue: players with high melee attack speed would sometimes accidentally throw their Glaives when trying to perform simple melee strikes, and the “catch and release” mechanic sometimes resulted in multiple unintended throws. In reviewing our Melee system, we felt it was a good opportunity to address this concern, while also doing a balancing pass to reflect the power in this newly reworked melee class.
That said, our two changes to Glaives go hand in hand:
First, the heavy attack wind-up speed is being increased from 0.6 seconds to 1.2 seconds. With more time on the wind-up, it is much harder to accidentally throw when you are trying to swing.
With this increased wind-up speed, players are also more capable of performing quick throws. Right now the damage on quick throws is very close to fully charged, so in order to encourage more meaningful choice, our second change is to reduce quick throw damage to approximately 50% of the maximum charge. Exact number changes are as follows:
Pathocyst
Direct Hit Damage from 524 to 288
Radial Damage from 786 to 393
- Fixed Pathocyst Infested pod sound looping when pods are created but do not spawn a maggot.
- Added guaranteed Viral proc to Heavy Attack Detonation.
- Reduced Max self CC from Knocked Down to Stagger.
- Removed falloff from Throw Explosion and Charged Throw Explosion damage.
- (Undocumented) Throw Explosion Damage and Charged Throw Explosion damage increased from 786 to 1,572 Viral damage.
- Fixed a heavy spot-load occurring when equipping the Pathocyst in the Arsenal.
Hotfix 27.2.2 (2020-03-06)
Reduced the following AoE weapons Radial Damage Falloff from central impact that were all previously 90%:
Self Damage Changes
We are getting rid of Self Damage and replacing it with something else: instead of Self Damage, it’s now ‘Stagger’. This change completely removes the chance of killing yourself, and instead now creates scenarios where you will interrupt yourself - or ‘Stagger’ - to varying degrees if you aren’t careful.
The degrees of Self-Interrupt start with a small stumble all the way to full knockdown depending on how close you are to the center of explosion. Any Mods referring to Self Damage will be converted to acknowledge Stagger.
With this Self-Interrupt system, we have added dozens of new recovery animations that harness a ninja-like recovery experience. By pressing ‘Jump’ at the correct time, you can execute a ninja-skill-based knockdown recovery to ALL in-game knockdowns. This ninja recovery window is indicated by a glowing FX on your Warframe.
In the original Dev Workshop, we said:
As a result of this overall systemic change, Weapons with Stagger will be getting approximately a 20% buff in Damage, with any weapons with AOE receiving a 50% Radial Damage Falloff from central impact.
This is no longer accurate after continued testing. What we are doing now is:
No damage buffs have been added, but any weapons with AOE are receiving
20% increase in Radius. Additionally, AOE weapons are receiving a 90% Radial Damage Falloff from central impact. This means on the very outer section of the explosion Radius 10% of the Damage will be dealt. Tactics will be deadly - aim true, Tenno.
Why: Several players brought up the history of the Tonkor and we want to make sure we ship this change in a place that’s conservative in its starting point from a balance perspective. The complete removal of Self Damage does change the pace of destruction with some of the game’s most powerful weapons, so we want to make sure we can iterate upwardly instead of releasing a bonanza of explosions with no other choices.
Update 26.0 (2019-10-31)
As a general note, self damage has been removed from Glaive power throws. As this decision made it through the testing pipeline, some mentioned this impacts a specific Chroma interaction, but positively impacts 41 other Warframes.
How to Get The Pathocyst in Warframe
A new Infested Glaive weapon has been added to Warframe in the recent Nightwave Series 2 stage. This is a thrown weapon that can also be used with regular melee attacks. The Pathocyst has viral damage and high-status chance, and deals higher damage when thrown.
How to Get Pathocyst in Warframe
In order to get the Pathocyst in Warframe, you need to farm it in the Zealoid Prelate boss fight located in the Emissary Derelict Assassinate missions. You will find these on planets that host Infected Outbreaks, and you need a Zealot Derelict Key to gain access.
The Pathocyst has three different parts, the subcortex and two blades which can be found off the Zealoid Prelate. They have a 33% drop chance, so you can easily farm this.
Media [ ]
Acquisition
Pathocyst's main blueprint and components can be obtained from defeating Zealoid Prelate on Exequias, Deimos. All parts are tradeable between players.
Expected refers to total number of kills a player can expect to need in order to receive at least one Main Blueprint and Subcortex, and at least two Blades.
Nearly Guaranteed refers to the total number of kills a player needs to obtain a 99%, 99.9%, and 99.99% probability to receive at least one Main Blueprint and Subcortex, and at least two Blades.
For more detailed definitions and information on how these number were obtained, visit here.
Читайте также: