Beamng drive версии и изменения
Игра, созданная в стиле гонок, где у тебя не будет никаких ограничений.
Модель повреждения сделана очень реалистично.
Сюжетной линии ты здесь не встретишь, но зато у тебя будет полная свобода: езжай, куда хочешь и делай, что хочешь.
Перед твоим выбором окажутся самые разные по типу модели машин, которые ты сможешь испытывать на всевозможных гоночных трассах.
Исследуй огромный мир, поколеси по разнообразным локациям и разбивай все так, как только ты того пожелаешь.
В новой версии стали доступны новый автомобиль: Autobello Piccolina и новая карта: Италия.
Изменения и исправления:
- небольшие оптимизации в ядре физики (
5%)
- улучшенные значения трения по грязи и гравийной поверхности (улучшенное сцепление при скольжении, чем раньше)
- исправлено случайное возгорание
- исправлено удаление двигателя, а также удаление колес для некоторых автомобилей.
- исправлены значения частицы slipForce, сообщаемые ядром физики
- исправлены значения глубины столкновения частиц
Добавлен скрипт AI подсистемы. Позволяет записать путь вождения, а затем ИИ пытается проехать тот же путь.
Оптимизация рендеринга для объектов TSStatic
Добавлена поддержка сжатия текстур BC7.
Исправлена ошибка, из-за которой надписи неправильно отображались в сетках с использованием видимой сетки при столкновении.
Исправлены некоторые измерители производительности, используемые в интерфейсе Performace
Исправлено поведение «оглядываться назад» камеры
Исправлен черный экран после нестабильности физики
BeamNG.drive версия 0.14.0.2.7277 (v0.14.0.2.7277)
BeamNG.drive - реалистическая, трехмерная игра, предлагающая почти безграничные возможности. Двигатель физики мягкого тела моделирует каждый компонент транспортного средства в режиме реального времени, приводя к реалистическому, динамическому поведению.
Игра, созданная в стиле гонок, где у тебя не будет никаких ограничений. Но не все так просто. Дело в том, что здесь основа заложена на физике действий, ведь каждое столкновение твоего автомобиля с каким-либо препятствием значительно скажется на его как внешнем, так и внутреннем состоянии. Модель повреждения сделана очень реалистично. Сюжетной линии ты здесь не встретишь, но зато у тебя будет полная свобода: езжай, куда хочешь и делай, что хочешь. Перед твоим выбором окажутся самые разные по типу модели машин, которые ты сможешь испытывать на всевозможных гоночных трассах. Твоей основной задачей будет разбивание железных коней, выталкивая их в различные камни, деревья и здания. Графика достаточно простая, но очень реалистичная. Исследуй огромный мир, поколеси по разнообразным локациям и разбивай все так, как только ты того пожелаешь.
Системные требования (минимальные):
- ОС: Windows 7 Service Pack 1
- процессор: Desktop Intel i3
- оперативная память: 4 GB ОЗУ
- видеокарта: GTX 550 TI
- DirectX: Версии 11
- место на диске: 6.0 GB
Hotfix от 09 ноября 2018
Исправлены мелкие движения камеры при приближении или выходе из BeamNG
Запрещены экстремальные углы обзора для предотвращения проблем с графикой
Исправлена "внешняя" камера, использующая неправильное положение автомобиля при установке в качестве камеры по умолчанию
Исправлены ограничения скорости рулевого управления
Исправлен возможный сбой при работе с транспортными средствами с очень большим или очень малым количеством узлов
Исправлены сбои при открытии повторов, если вышеупомянутые опции были включены
Исправлены неправильные журналы ошибок файловой системы, когда запись остановлена
Добавлен трудный и длинный трек, семь различных сложных стилей
Исправлена возможность нажимать на фрагменты трека во время езды или в тестовом режиме
исправлено размещение препятствий
Исправлена линейная интерполяция высоты
Добавлено описание и поля сложности для сохранения треков
Исправлена ошибка, при которой ширина вычислялась неправильно на узких треках
Добавлено несколько надписей для материалов и контуров
Исправлены текстуры препятствий
Исправлена статическая коллизия
Исправлена задержка при обновлении модов с использованием внутриигрового репозитория
Исправлена кнопка "Изменить конфигурацию"
Исправлен гараж
Уменьшено значение шага ползунка тумана
- Fixed collision fighting on a pillar/door
- Reduced drone of Vivace i4 diesel sound
- Fixed incorrect damping on rear suspension of the Tograc causing unnatural bouncing
- Updated ‘BeamNG’ livery
- Fixed missing backfaces on spare tire cover
- Fixed D10 Zeta model years
- Added animated controls for rollback
- Added muffler for desert truck
- Added ESC light
- Added heavy radiator to Pickup D45 configurations
- Tweaked air bump stop tuning on Pickup Pre-runner configs
- Added animated controls for rollback
- Improved breaking behavior of Van roofrack
- Reduced harshness of Pickup and Van race exhaust
- Added ESC light
- Tweaked lateral deform of radiator support
- Reworked turbo/intercooler jbeam structure
- Fixed broken variables tuning in ETK-K race differential
- Improved spiky mesh deformation on rear quarter panel
- Digital gauge added driving modes and color changes for eSBR
- Fixed steering travel limits of SBR4 drift steering
- Fixed front bumper bar collision fighting
- Fixed headlights beam clipping issue
- Tweaked range and rotation of front blinkers beam
- Fixed front bumpers flares position
- Fixed driver camera being able to invert into the back of the vehicle with enough force
- Fixed missing backfaces on spare tire cover
- Increased Hopper wheel attachment strength
- Tweaked RPM gauge to allow needle to travel to its end stop in over-rev
- Added sport intakes for I4 and V6 engines
- Fixed UV Issues on the bed box
- Updated tire tuning
- Added ‘Metro’ skin for the City configuration
- Added “TIMS Kodaira” Wheels
- Updated “Alder Basketweave” Wheels
- Added “Soliad Vertigo” Wheels
- Added “Soliad Tornado” Wheels
- Added “Soliad Bragenham” Wheels
- Tweaked materials on “TIMS Egota (White)”
- Tweaked materials on “Ibishu Blades (White)”
- Tweaked materials on “Okudai RZ4 (White)”
- Added “Soliad Astro” Hubcaps
- Added “Soliad Storm” Hubcaps
- Tweaked materials on various Bruckell hubcaps
- Fixed mesh clipping on Carplus C55 hubcaps
- Derby Arenas
- Fixed a strange decalroad rendering issue on the track
- Fixed floating rocks in park
- Fixed a normal map issue on some house objects
- Fixed the swamp not drowning cars in certain locations
- Fixed some floating trees in the north east
- Fixed ramp UV mapping issue
- Fixed floating decalroad
- Adjusted container position to allow large vehicles access to the port
- Fixed floating boxes
- Fixed floating trees
- Fixed floating decal road on statue
- Fixed misaligned wall
- Fixed AI pathing issue under bridges
- Fixed a road sign being on the road itself
- Fixed missing glass reflection
- Updated thumbnails
- Fixed decal road issue
- Fixed collision mesh in the abandoned resort
- Deleted underwater bushes and grass popping out from roads and concrete
- Fixed floating trees
- Fixed missing collision on shed
- Fixed floating rocks
- Fixed decal issues
- Fixed floating rocks
- Fixed hay bales in a rally scenario
- Updated materials
- Fixed path in the parts run campaign scenario to be easier to drive on
- Fixed the background terrain having no collision
- Fixed some floating objects
- Implemented walking “vehicle” (Press F to use it) that reacts physically to its surroundings. Features:
- Walking
- Sprinting
- Jumping
- Crouching
- Can be recognized by traffic
- Can climb stairs, hills
- Ability to “swim”
- Converted the Speedy Scramble flowgraph demo into a fully playable scenario
- Remade East Coast Chase scenarios with Flowgraph system: New features and improved gameplay
- Optimized DCT shifting
- Ignition now behaves more consistently across different gearboxes
- Shaft-like devices have the ability to select which angular velocity is reported to the electrics system
- Added gear whine support to automatic transmissions
- Made it possible to damage superchargers
- Added ability to have non-collideable triangles with aerodynamics
- Removed duplicate sound source filtering. It was affecting wheel sound intensity under certain circumstances
- Reworked subsystem that controls rolling resistance of tire contact patches. It improves low speed rolling resistance
- Reworked subsystem that controls contact patch load sensitivity. It is more robust now
- Tire softness was disabled as it could affect tire response curves in weird ways
- Fixed tracking of collision object identifiers
- Fixed physics core crashes when trying to log corrupted log messages
- Reduced low speed triggering noise of rumblestrip frequency detector
- Tweaked off road surface friction to balance tire softness changes
- Tuned brake squeal to appear less suddenly on race cars at slow speeds
- Fixed cockpit sounds fading off erratically when driving fast (audio reference points were slowly falling behind camera)
- Fixed noticeable audio artifacts when driving at speed (doppler simulation was using mismatched information)
- Fixed a broken optimization of audio update cycle, which could have contributed to tiny framerate inconsistencies (not noticeable by themselves)
- New audio for damaged rod bearings
- New transmission audio for citybus
- Gear whine support for automatics
- Improved ambience sounds
- Improved scrape sounds
- Additional work on tire properties affecting surface audio pitch/volume/timbre incl. tire proportions, contact patch, rubber softness
- New bespoke dirt, grass and gravel roll/skid audio, new rough skid for surfaces like wood, improved asphalt roll
- Performance and memory optimizations
- Created an input troubleshooting PDF guide to help sort out the most common issues. A link to it can be found ingame at Options > Controls > Force Feedback menu, or you can «click here to open it»
- Improved control reassignment process: it’s now harder to unintentionally bind mouse movements, and there’s real-time feedback about what’s being detected
- Made it more obvious which button allows to reassign an existing binding
- Improved display of overlapping bindings: it’s now clearer what’s the function of the button besides each conflicting binding
- Improved “Filter” dropdown and tooltip when editing a binding, making them easier to understand
- Fixed harmless bug where the inputmap files would contain unused fields
- Fixed the 8th gear binding being described as 7th gear
- Better information from input devices is now logged to better assist when problems arise
- Fixed execution of unintended bindings when the same key is assigned to multiple bindings in some rare cases (didn’t happen with the default game bindings)
- Fixed ‘steering lock type’ showing up in unrelated bindings
- Added new cruise control bindings to change set speed in larger increments
- Improved the Force Feedback assignment system, specially when multiple devices support haptics (e.g. ffb steering wheel + vibration gamepad), or during multiseat. It should no longer be necessary to unplug devices in order for Force Feedback to reach the (correct) steering wheel
- Improved the Force Feedback logging to provide better information in case any issue arises
- Reduced the Force Feedback failsafe update rate as a precaution, from 1000Hz down to 60Hz (we’re not aware of any cases where this failsafe was used though)
- Simplified Force Feedback settings: we no longer offer the “Force Limit” percentage slider, as it provides no advantage over configuring the device drivers appropriately
- Improved some Force Feedback menu tooltips
- Disabling Force Feedback will now visually gray out its options
- Cleaned up the ctrl+F extended metrics panel
- Revamped listing of replay bindings
- Added translations for Launcher and Support Tools
- Fixed the minimum and maximum FPS display in ctrl+F panel: they used to show the all-time historic values; now they show short-term historic values
- Fixed some typos and outdated labels in Options > Controls menu
- Fixed noisy thumbsticks in some gamepads not allowing the use of directional-pov to navigate the UI
- Fixed the Performance Graph menu showing 0ms for the ‘Other’ section of CPU time: it now reads the right measurement
- Fixed the Performance Graph showing beautified time measurements in the ‘framelimiter’ section, instead of the actual time
- Fixed the Performance Graph incorrectly including some non-physics load as part of the ‘physics’ section
- Updated Xbox bind icons
- Added Mouse bind icons
- Updated loading screens
- Improved position of License Plate tooltips in Parts Menu to avoid blocking other buttons
- Fixed issue where the per-level nearclip distance could be modified by the currently active camera
- Fixed ‘Relative’ camera not always offering the default per-level nearclip distance in its radial menu
- Fixed ‘Driver’ camera field of view not always being saved correctly
- Fixed the camera “autofit” functionality not working correctly in the old World Editor
- Added transition effect when switching vehicles or entering/exiting walking mode (can be disabled in Options > Camera)
- Mesh-, River- and Decalroad editors
- Cleaned up UI of meshroad and decalroad editors
- Added “Overwrite depth” to meshroad- and river editors
- Meshroad: Fixed flickering when placing a new node
- Removed the need to select a node when inserting a new node
- Slightly changed node placement method of river and meshroad to be more in line with decal road
- Disabled “Click and drag width” for new nodes by default
- “Set for all” doesn’t overwrite cuts anymore
- Fixed error when cutting on the last marker
- UI improvement
- Update changes to emitters or particles in real time
- Improved UI for choosing particles
- Added file browser for choosing particle texture file
- UI overhaul. Moved template list to a separate window
- Fixed the position of the brush in relation to the cursor while editing the terrain
- Fixed brush mouse click getting stuck while editing
- Improved terrain brush performance and stutters on bigger levels
- Fixed object jumping around when rotating in local space
- Fixed undo/redo for scaling
- Fixed bug where traffic might drive on the wrong side of the road when merging from a one way road to a normal road
- Improved traffic basic intersection logic
- Improved chase mode
- Consolidated map.nodes data and graphpath data to reduce duplication
- Improved stop mode behavior
- Return controls to neutral position when ai mode is set to disabled
- Initialize targetSpeedSmoother with current ai speed on setMode
- Reset currentRoute if local mapData becomes out of synch with mapmgr.mapData
- Added vehicle pooling feature (work in progress); when enabled, the traffic system spawns extra vehicles, and changes their visibility in a cycle to allow for more variety of vehicles
- Police vehicles are now less likely to despawn if they are chasing the player from behind
- Improved traffic vehicle respawning logic
- Added ScatterSky nodes
- Added Clouds nodes
- Improved Fog nodes
- Fixed an issue with Vehicle Color node
- Added missing descriptions, various improvements to existing nodes
- Added State system: The state system is a new way to work with the Flowgraph Editor. Before, the whole project had to be inside one gargantuan graph, which made bigger projects painful to create, manage and maintain Now, the project can be split into parts, which each represent their own graph. You can trigger state transitions inside the graph and pass values from one state to another States can also be grouped into Group States, which allows for finer control over which states start and stop with each transition
- Added Examples System (WIP): New to Flowgraph or curious how a certain node works? The Example system is a collection of simple and well documented projects, each showcasing a certain feature, system or node
- Recent Files: The File Menu now has a submenu for the most recently used files
- Recover Files: The File Menu now has a submenu for recovering files after a crash, by using the autosave feature
- No-Project-View: The No-Project-View now also has improved file-opening entries such as recent files and recover files
- Various bugfixes, improvements and additions across most nodes
- Improved Hardcoding pins: Nodes can now use template values for pins. Also added filepath utilities to pins
- Added Custom Lua Node: You can make custom logic more efficiently with this node, by adding custom lua code directly in the editor. You can also customize pins and save nodes you made this way
- Better Node Alignment: Nodes now properly align to each other
- Comment Node fixed: The Comment node will now correctly keep its size in all cases
- Actionmaps: Actionmaps for Flowgraph are nor always properly set
Обновление 0.22.2 для BeamNG.drive
Обновление 0.21.4 для BeamNG.drive
Вышел свежий хотфикс для прошлого патча, который исправляет ряд багов и добавляет маленькие улучшения игры.
Интерфейс
- Исправлены некоторые переводы и улучшено отображения текста в меню.
Консоль
- Исправлен краш из-за большой длины текста в всплывающем окне.
Прочее
- Фикс файлов в сгенерированном архиве.VK: Mr.BoS and friends
VK: Nikita Delay
МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ
У вас включен блокировщик рекламы. Пожалуйста, добавьте наш сайт в исключения. У нас ведь не назойливая реклама, а нам она нужна, чтобы дальше радовать вас публикацией лучших модов :)
Уведомляем вас, что в некоторых случаях блокировщики блокируют не только рекламу. (Есть случаи, когда у пользователей не работали раскрывающиеся меню: "Моды" и др.)
- Мод среднего качества;
- PBR материалы;
- 4 модификации;
- Средние повреждения;
- Свои модели и текстуры.BMW E46 версия 2.0 для BeamNG.drive (v0.23.5)
- Улучшены повреждения;
- Новые конфигурации, тюнинг;
- Улучшение 3д модели;
- Улучшение текстур;
- Исправление багов.
Автомобиль BMW E46 для BeamNG Drive 0.23.5. При распространении мода сохранять ссылку автора.- Проработанный внешний скелет;
- Текстуры PBR;
- Меняет цвет;
- Нормальные повреждения;
- Рабочая оптика;
- Работают стрелки
- Руль крутится и приборная панель светится;
- Хорошие текстуры;
- Разбивается стекло;
- 6 конфигураций;
- Проработанное днище;
- Много тюнинга;
- Системы стабилизации ESC;
- Свои колеса.ВАЗ 21099 версия 1.0 для BeamNG.drive (v0.23)
Модель имеет PBR материалы, систему скинов, 10 конфигураций, рабочие фары, поворотники и т.д. Полностью функционирует приборная панель (стрелки, подсветка, индикация).Mazda 6 версия 1.0 для BeamNG.drive (v0.23)
Mazda 6 для BeamNG Drive. Мод среднего качества. Из плюсов:
- Несколько конфигураций;
- PBR материалы;
- Крутится руль;
- Рабочая оптика;
- Хорошая 3D модель.2021 Mercedes Benz S63 AMG Coupe версия 1.0 для BeamNG.drive (v0.23)
2021 Mercedes Benz S63 AMG Coupe для BeamNG Drive:
- Пользовательские звуки;
- Заводские цвета;
- Полностью саморемонтируемое днище;
- 100% отредактированные Jbeams каждой детали автомобиля;
- 6 комплектов колесных дисков (3 AMG / 3 Brabus);
- Части кузова Brabus / детали Widebody, смоделированные Custum;
- Автомобиль полностью настраиваемый по всем его частям;
- Рабочий руль, педали, указатель поворота/рычаг стеклоочистителя;
- Рабочие датчики;
- Чрезвычайно подробные настройки производительности;
- Много технического тюнинга (двигатель, ходовая, зарядка и т.д.);
- 9 разных конфигов.ETK 800 Lifted версия 2.4.1 для BeamNG.drive (v0.23)
- Добавлен спойлер в стиле CSL;
- Большинство деталей из темного пластика заменены углеродным волокном;
- Добавлен 1 конфиг;
- Удалены неиспользуемые файлы;
- Упорядочены файлы.
ETK 800-это модифицированная версия серии ETK 800.
С другой настройкой подвески, дополнительными деталями и 4 новыми конфигурациями.Мод добавляет 5 скинов, 4 конфигурации, аксессуары для интерьера, пластиковый обвес, багажник на крыше и многое другое.
Обновил все материалы в системе PBR;
Улучшены конфигурации;
Исправлены проблемы с моделью;
Обновлены все функции до последней версии игры;
Добавлены новые колеса.Mercedes-benz S63 (w222) версия 1.0 для BeamNG.drive (v0.23)
Mercedes-benz S63 (w222) для BeamNG Drive:
- Мод отличного качества;
- Несколько конфигураций;
- Хорошие повреждения;
- Отличная управляемость.VK: Mr.BoS and friends
VK: Nikita Delay
МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ
У вас включен блокировщик рекламы. Пожалуйста, добавьте наш сайт в исключения. У нас ведь не назойливая реклама, а нам она нужна, чтобы дальше радовать вас публикацией лучших модов :)
Уведомляем вас, что в некоторых случаях блокировщики блокируют не только рекламу. (Есть случаи, когда у пользователей не работали раскрывающиеся меню: "Моды" и др.)
Читайте также: